Aankomst in Toronto

26 mei 2016 - Toronto, Canada

Vandaag is mijn reis begonnen.

Mijn vlucht is goed verlopen,
Ik had 15 minuten vertraging maar ik kwam wel een half uur eerder aan.

De reis begon al goed. Ik zat naast een stel die in Canada wonen maar die wel van Nederlandse afkomst waren.
Gezellig gekletst en ze hebben mij ook geholpen om een formulier in te vullen anders zou ik Canada niet eens ingekomen zijn.
En geloof mij, die meneer bij de douane was niet echt in een vrolijke stemming. Dus grapjes maken daar heb ik maar even meegewacht.

De auto opgehaald, het is echt een enorme bak. Ik voelde mij wel stoer toen ik over de weg reed.
Je ziet hier ook bijna geen kleine autoˋs, het zijn allemaal dure en grote autoˋs.

Natuurlijk heb ik bijna net zolang over de reis naar het hotel gedaan als mijn vliegreis. (Beetje overdreven) Maar ik ben zo vaak verkeerd gereden dat ik pas om 8 uur aankwam in mijn hotel.

Snel de auto geparkeerd, mijn spullen op de hotelkamer gezet en daarna Toronto onveilig gemaakt.

Het is echt een enorme stad, met veel hoge en grote gebouwen, veel verkeer, veel winkels en vooral veel verlichting.
Het is een multiculturele stad, waar veel kan en mag. Zelfs wiet roken op straat

1. Lejla:
    27 mei 2016
    Super leuk liefje! Blij dat alles zo goed verlopen is!!
    Ben benieuwd naar alle andere verhalen wn IK MIS JE AL!!!!!!!!!!!!
  2. Marianne van der Horst-Vroomen:
    Lieve muis,
    Wat goed dat je hulp hebt gehad. Jeetje toch even schrikken bij de douane. Ik dacht dat jij een Ka'tje kreeg maar dan toch een grote bak maar dan zonder tomtom?? Heerlijk dat je 2 nachten in Toronto bent en even op je gemak de big city kunt verkennen. Ben heel benieuwd naar jouw verdere ervaringen. Veel liefs en veel moois toegewenst. Marianne
  3. Mo:
    27 mei 2016
    super leuk meid blij dat je het al zo naar je zin heb. Geniet ervan en vind super leuk je te volgen. dikke kuss
  4. Dees:
    27 mei 2016
    Hoi lieverd! Wat fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen en dat je je bed hebt gevonden Rijden ze daar eigenlijk links?
    Zet de stad maar lekker op zijn kop!
    Doe voorzichtig en vooral heel veel plezier!!!
    Kijk alweer uit naar je volgende avonturen!

Dikke kus
  5. Monique:
    27 mei 2016
    Stoer hoor, dat je dit doet! Nog spierpijn gehad in het vliegtuig?
  6. Anne van der Horst:
    27 mei 2016
    Nee, Monique geen spierpijn van de training, wel van het lopen van vandaag.
    Ik heb trouwens een winkel gezien hier die Poppeyˋs heet. Ze verkopen sportspullen.
    Ik moest wel lachen toen ik het zag.

Lieve Marianne,
    Ik dacht ook dat ik een Kia zou krijgen. Toen ik de auto zag, heb ik ook 3 keer gezegd dat dit niet klopte. Na de derde keer te horen krijgen dat hier geen extra kosten aanvast zaten, heb ik de auto gecontroleerd, fotoˋs van de schade gemaakt, deze gemeld en ik ben weggereden.
    En gelukkig heb ik wel een TomTom, het is anders niet te doen hier.
    Ik verdwaal al met TomTom, laat staan zonder.Haha.

Dees, ze rijden hier gelukkig rechts.
    De verkeersregels verschillen ook niet zo van Nederland
  7. Dees:
    28 mei 2016
    Hoi schat
    Gelukkig rijden ze ook rechts en het stuur links haha. Wat een geweldige verhalen om zo te lezen! Net of ik bij je ben!! Dus kortom je bent een onbeleefde rode geoliede kreeft?! Geeft niks lieverd hou toch van je zoals je bent haha. Veel plezier met je volgende reis!
    Kus dees