Toronto

27 mei 2016 - Toronto, Canada

Vandaag op tijd uit mijn bed, rond 7 uur.
Op mijn gemak gegeten, gedoucht en rond 10 uur de stad in.

Het is echt een grote stad, heel druk met mensen en verkeer.
Ik heb 6 uur rond gelopen met af en toe een stop. En dan heb ik niet rustig gelopen.
Nog heb ik niet alles gezien van de stad, dus vanavond nog de laatste dingen bekijken.

Ik ben vandaag als eerste naar de CN Tower geweest en Rogers Centre. Van de CN Tower heb ik ook een foto gemaakt.
Helaas ben ik niet in de CN Tower geweest, misschien dat ik dit vanavond nog ga doen.
De CN Tower is de hoogste toren in Toronto, als je bovenin de toren staat dan kan je heel Toronto zien.

Daarna ben ik naar de Haven gelopen en ik heb daar even rustig gezeten.
Dit had ik beter niet kunnen doen, aangezien ik nu zo rood als een kreeft ben.
Zonnenbrand, wat is dat? Nog nooit van gehoord.

Na de haven verder gelopen opzoek naar een tentje waar ik kon lunchen.
En vervolgens naar de Old Town, waar je tussen de wolkenkrabbers opeens een kerk ziet of een klein huisje.
Ook was daar een leuk klein parkje, waar ik een eekhoorn gefotografeerd heb tussen de bloemen. En toen ik klaar was, keek hij mij aan alsof hij mij aan wilde vallen. Hij stond al in de starthouding.
Iets verder op stond een fontein en in die fontein zaten musjes. Lekker te badderen.
Was een mooi zicht.

Nog even naar China Town geweest. Dit is een hele lange straat met alleen maar Chinese zaakjes waar je eten, drinken of spulletjes kan kopen.
Leuk om te zien, maar ik vond het niet echt speciaal.

Vanavond nog Queenˋs Park en Bloor Yorkville.

Ik heb ook fotoˋs geupload, ik hoop dat jullie deze kunnen zien.

1. Mo:
    28 mei 2016
    klinkt als een geweldige dag behalve dat verbrande na dan haha. maar goed mag de pret niet drukken je bent in Canada. Fijn te lezen dat je zo een mooie tijd heb daar en ook mooie foto s.

Xxx
  2. Lejla:
    Super leuk moppie!!!!!!'
  3. Susanne Graf:
    28 mei 2016
    Heerlijk klinkt het Anne, en maar meteen ff een sunblocker kopen...;-)