Niagara Falls

28 mei 2016 - Niagara Falls, Canada

Vandaag naar de Niagara Falls.

De dag begon al goed, het was rustig op de weg en de natuur is hier echt mooi.
Je ziet veel bomen en rivieren.
Even een stop voor een kop koffie, starbucks, heel lekker en je krijgt 3 keer zoveel voor dezelfde prijs als in Nederland.

Bij aankomst kon ik gelijk in mijn hotelkamer, spullen daar neergezet en hop weer naar buiten.
Even een broodje, van de Subway. Welke broodjeszaak zou het anders zijn.
In elke straat zie je wel een Starbucks en een Subway.
Mij hoor je niet klagen hoor.

Lekker buiten gegeten. Ik had een mooi uitzicht, een park en de watervallen.
Opeens verschijnt daar een wasbeer (in het park). Een beetje angstig liep hij rond maar waarschijnlijk had hij honger waardoor hij zo dicht bij de mensen kwam.
Ik zag mijn kans schoon, broodje naar binnen gepropt en een foto gemaakt.

Een hoedje gekocht, want het is hier 31 graden. Echt heel warm.

Op naar de watervallen. Een boottrip langs de watervallen gedaan.
Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt in mijn leven. Het was echt super gaaf.
Het water stort met zoˋn rotgang naar beneden waardoor het weer een paar meter omhoog komt.
Met het gevolg dat je wat water over je heen krijgt.
Maar daar hebben ze gelukkg aan gedacht, iedereen krijgt een mooie rode poncho. Heel sexy, ik denk dat ik er 1 meeneem voor thuis.

Ik kan deze ervaring niet echt in woorden omschrijven.
Het was super mooi, super gaaf en ik werd er echt helemaal gelukkig van.

Mochten jullie hier ooit komen, dan raad ik deze trip echt aan.