Midland Town

31 mei 2016 - Midland, Canada

Midland is een klein havenstadje met veel natuur eromheen, Het uitzicht in de baai is echt fantasitisch.
Midland heeft veel muurschilderingen, deze kom je bijna op elke hoek van de straat tegen.
Ze zijn heel artistiek en ze hebben allemaal een ander thema.

Midland staat ook bekend om zijn watersporten. Je ziet veel zeilboten, kanoˋs of sufers.

Ik heb gegeten bij een tentje aan het water, lekker in de zon en genoten van het uitzicht.

Morgen naar Pembroke, daar verblijf ik 2 nachten.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marianne van der Horst-Vroomen:
    31 mei 2016
    Lieve muis, dat ziet er goed uit. Je komt nu wat meer in de natuur heb ik het idee. Hoe is het met de toeristen, zijn er veel of is het te doen? Hoe voelt het om zo al wat dagen alleen d.w.z. met jou alleen te reizen/te zijn? Vandaag weer aan het wer want dat gaat voorlopig nog even door. Een fijne dag wens ik jou toe!! Liefs en dikke zoen.
  2. Mo:
    31 mei 2016
    zit elke keer te bedenken hier is het nou half 8 en jij zit dan lekker waarschijnlijk aan je lunch zo grappig. super mooi die foto s en natuur. ziet eruit als een top vakantie. Xxx
  3. Dees:
    31 mei 2016
    Geweldig om zo je verhalen te lezen, zo leer ik ook nog eens wat haha. Klinkt echt super! Keigave foto's ook! Have lots of fun!!!
    Dikke kussss